بسمه تعالی

این واحد صنعتی در سال 1370 فعالیت خود را آغاز نموده . در ابتدا این واحد صنعتی در زمینه تعمیر ماشین آلات فرآورده های گوشتی مشغول به خدمت گذاری بوده است که پس از سپری شدن چندین سال متمادی در پی تلاش و کوشش اعضای خدمتگذار و کسب تجربه مهندسین و مسئولان این واحد در صنعت ماشین سازی فرآورده های گوشتی ، اولین دستگاه استخوان گیر مرغ را طراحی و اجرا نمود که با لطف و عنایت باری تعالی این دستگاه در سالهای نه چندان طولانی توانست جایگزین بسیار مناسبی برای نمونه های خارجی و بادر های تسمه ای پر هزینه  و پر استهلاک باشد.

این شرکت پس از گذشت زمان کوتاهی تا کنون با عرضه تعداد قابل توجهی دستگاه استخوان گیر در شرکتهای تولیدی فرآورده های گوشتی توانسته ، زمینه کاری خود را بسط داده و با افزودن تجارب فنی و مهندسی پرسنل خود هم اکنون به تولید دستگاههای متعددی فرآورده های گوشتی بپردازد که در نوع خودانقلابی در صنعت ماشین سازی فراورده های گوشتی محسوب می گردد.

در حال حاضر این شرکت با استفاده از کادر مجرب و چندین گروه خدماتی و پشتیبانی جوابگوی بسیاری از نیازهای شرکت های فرآورده های در سرتاسر ایران بزرگ می باشد .

امید است که با توجه و عنایت خداوند متعال و کوشش شبانه روزی پرسنل توانسته باشیم سهم کوچکی در باروری و رشد صنعت کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.